Hjälp?

Tänk så skönt det skulle vara om man inte behövde be om ekonomisk hjälp hela tiden utan kunde stå helt själv.

Tänker nu givetvis på lån till ett boende, som idag så måste vi be om hjälp då vi inte har den inkomst som krävs. Fan va less jag blir.. hatar att måsta fråga hela tiden och att måsta tigga och be..

Vill ju så gärna klara oss själva..

Fan, tänk om vi kunde få köpa den här lägenheten.. den är ju verkligen perfekt för oss.. Men hur mycket jag än önskar och hoppas så är jag rätt säker på att vi är fast här.. Alltså visst så lägenheten är ju jätte fin och det är ju inte helt pjåkigt område med nära till köpcentra och även bra nära in till centrum, men för oss så är den inte så bra.. jag mår inge bra här och får nästan panik av att sitta inspärrad här..

Bah..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0