Dream of me

Hade en rätt knepig dröm härom dagen/natten, eller ja när är drömmar inte knepiga egentligen?

Det var ju självklart en massa saker runtomkring som hände oxå men detta är det som jag kommer ihåg. jag hade blivit tillsammans med ett av mina ex, D, igen. Vi hade det inte speciellt bra och vi var på något ställe där även min familj var, skulle tro det var något som liknade en semesterort. Men jag bara trånade efter Per hela tiden som även han var där.


Min älskling

Efter många om och men lyckades jag få Per att inse att det var han jag älskar och bara han som jag ville ha och det slutade innan jag vaknade med att vi fann varandra igen, vilke var skönt. Hade nog mått jävligt dåligt om jag vaknat innan det.

Inte för att det är fel på D så men det är ju hästlängder mellan dem och det är ju Per som jag älskar, samt att det som var var ja.. inge bra. Klart det fanns bra stunder även där men speciellt många kan jag nog seriöst faktiskt inte påstå att det var. Men men tog ju inte slut utan anledning om man säger som så.


Honeypajen min

Är glad att jag har Per, han får mig att må bra och han älskar mig oavsett. Precis som jag älskar honom. Med Per så får jag ju vara jag och han förstår mig på en nivå som ingen annan. Han är ju helt klart det bästa som har och har kunnat hända mig, så är det bara.

Tack Älskling.

Det är dock lite jobbigt att vakna från sådana drömmar, och även mardrömmar av andra slag, och vända sig mot hans sida för att söka tröst eller för att berätta vad man drömt och se att det är tomt, samtidigt som man inser att han gått till jobbet några timmar tidigare.

Känns som detta blev ett kanske lite konstigt inlägg egentligen, men må så vara.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0