Foto

Känner jag börjar komma in i en såndär svacka igen, eller jag vet inte om man ska kalla det så egentligen men det är då jag tvivlar på mig själv.

Ibland känns det som jag inte är tillräckligt bra och jag vet ju att det går att träna upp sig men jag borde vara där redan.

Okej jag vet att jag är duktig egentligen och att jag verkligen har talang inom foto, ja jag vill gärna tro det och de felsta andra säger ju även de så ( har inte träffat någon som sagt annat ). Men ibland undrar jag om folk säger det för att vara snälla eller för att jag verkligen är bra.

Kanske är för att jag känner sådan idée torka som det är på detta viset just nu. Varför kan inte jag få bli upptäckt för..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0