Gammal

Ibland så känner jag mig så gammal.

Jag är snart 25 år, fattar det inte riktigt själv om jag ska vara ärlig men får lite panik att jag snart fyller år ( om ca 3 månader visserligen men iaf ) och jag har fortfarande inte ett fast jobb eller haft speciellt många betaljobb.

Visserligen har jag v äl inte satt mig så att det ska komma in en massa jobb direkt men jag vill lyckas. Ser flera som fått sälja bilder till diverse tidningar och projekt och man undrar ju hur har dessa blivit sedda?

Känner verkligen hur jag blir stressad..

Men jag antar att man ska väl inte direkt stirra sig blind på det problemet, det bör ju lösa sig snart om det går som det ska så att säga. Men skulle ju helt klart vara lättare om man blev "upptäckt".

När allting lugnat sig lite här hemma och vi förhoppningsvis vet lite mer om hur det blir med överklagan så ska jag se om jag kan dra ihop någon utställning.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0