Hoppla

Pratar mycket om saker som jag ska försöka ta tag i och göra men det ä ju inte allt som blir av. Vilket iof är rätt förståeligt.

Men jag har funderat nu på att ta upp ridandet igen. Har alltid älskat att rida och undrar ibland varför jag slutade, ångrar mig väldigt mycket för det. Blir så inspirerad av både Sofie o Charlotte och läsa om när dom är och rider. Jag älskar ju hästar, men kan kanske inte överdrivet mycket om dem, men nej jag vill verkligen börja rida igen.

Skulle säkert behöva börja om så gott som från början i mitt lärande då det verkligen var länge sedan, men funderar på om man kan be någon om hjälp med det eller om man ska ta kontakt  med någon ridskola.

Går det bra sedan så får vi se vart det leder om man köper en häst eller hyr eller blir medryttare eller fodervärd eller ja vad det nu blir, ja jag ska ju ha hästen på balkongen. Nej självklart inte, då handlar det om att hyra stallplats, givetvis.

Jag hoppas inte min fot ska ställa till det bara, är så rädd att den kommer vara ivägen eller rättare sagt inte klara av att ta sig upp o ner och även att själva ridningen ska bli ett problem. Får hålla tummarna på att så inte blir fallet.



Kommentarer
Postat av: Sara

Ja rida är så jävla härligt :-) Har ridit i flera år och haft egen häst, men på gymnasiet hann jag inte med så då fick jag sälja dom. Är också bra sugen på att börja någon gång igen :-) Kram!

2008-12-19 @ 10:58:42
URL: http://bringingsexyback.blogg.se/
Postat av: Ann

Oh ja rida är så jäkla kul. Hade jag tid och cash skulle jag också börja igen. :)

Om du sitter rätt i sadeln så behöver du nog aldrig ha problem med foten, och att komma upp på hästen kan du säkert få hjälp med en pall. :) Peppar peppar!

2008-12-19 @ 11:48:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0