Saknar

Saknar lite att sitta och köra och lyssna på bra musik och känna hur foten väger tyngre och tyngre..

Älskar att köra bil och att köra till bra musik är ännu bättre. Men här nere känner jag mig inte så säker på vägarna, då menar jag att jag inte kan dem.

Men hemma i Norrland så kan jag då iaf väldigt många och jag vet vart jag kan åka för att komma ut på bra och fina vägar för att slö köra, här nere gör jag inte det vilket känns så frustrerande.



Klart jag kan ju inte alla vägar och det finns ju helt klart stora möjligheter att köra vilse även där hemma, men det gör inget utan det blir bara en liten omväg. Samt att E4an är skönare att åka på och man vet vart man kan dra på och gå över den tillåtna hastigheten och verkligen gasa på ordentligt, finns ju sträckor som det verkligen kan gå undan på. Men sedan så är det ju högre hastighet överhuvutaget än vad det är här nere.

Men jag ska väl inte klaga egentligen, bara det att jag saknar hemma och att få köra bil ordentligt.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0