Snart är det jul

Svårt att fatta att det snart är jul, hade ju så himla mycket jul känsla för ett litet tag sedan men den är som bortsprungen nu.

Okej inte helt men nästan, beror nog mycket på att  vi itne har något julpynt upp och nu känns det som det är rätt lönlöst att pynta då vi snart ska bort och när vi kommer hem så lär det vara dags att ta ned allting igen. Så känns som man pyntar för tomheten som blir i lägenheten, visst blommorna kanske vill ha det lite fint?

Blommorna ja, det påminner mig om att dom ska nog ta och vattnas idag så dom inte blir lessna på mig utan växer sig stora och starka. Fick ju Impecta katalogen här förra veckan, har inte gått igenom hela ännu men det är mycket som man vill ha där i. Tur att dom är himla billiga och att det är så bra kvalité på fröna.



Nu efter jul så drar jag som jag sagt jag vet inte hur många gånger igång företaget. Men jag kan inte bestämma mig för vad det ska heta. Nu när jag heter Hassel så känns ju det som ett bra namn trotts allt. Men känner samtidigt att jag inte riktigt vill att företaget ska ha något baserat på mitt namn. Funderade på Adeptus Photography ett tag, men det känndes inte heller rätt.

Funderar nu på UniPho, gillar det men samtidigt så vet jag inte. Fan vad jag hatar att ha sådan beslutsångest. Visst namnet är väl inte det viktigaste utan det är ju vad jag leverar men namnet spelar ju in även det då det trotts allt de flesta gånger är det som ger det första intrycket och kunden skapar ju en tanke om vad det rör sig om för företag så snart dom hört namnet. Men oavsett vad det blir för namn så känns det skönt att vara på gång och att det ser ut som det faktiskt blir av, det är klart saker kan komma ivägen och att man får förhinder men tänker låta ytterst få saker stå ivägen.

Längtar iaf upp till Norrland och "hemma".



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0