Vida vyer

Trivs så himla bra här i Norrland och känner mig lugn och ja jag känner mig hemma här, för i grund och botten är detta ändå mitt hem, hemma.

Min kamera verkar börja vara nära på att strejka för avtryckar knappen är inte alltid med och det börjar väl märkas att den är några år och inte i något skick att skryta över. Det blir ett nytt batteri när vi kommer hem är det tänkt men det hjälper ju inte om resten skiter sig.

Men till hösten, beroende på ersättningen förståss, så ska det tametusan bli en ny kamera och denna gången ska den vara ny och inte begagnad.

Oxå beroende på ersättning så står det mellan en Canon EOS 5D eller en Canon EOS 1D ( av något slag ), kan ju nämna viss prisskillnad på dessa men inte utan anledning. 5D är ju en proffsig kamera men 1D är ja BETYDLIGT bättre.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0