Close your eyes..

Tänker väldigt mycket när jag ska till att sova. Inget jag vare sig rår för eller riktigt kan göra något åt, säkert en av anledningarna till att jag har sådana problem att somna.

Tänker ofta på det förflutna och sådant som kanske kunnat ske, vet inte varför men får ut ett visst nöje av det. Får en ju många gånger att må bättre över sig själv samt att man vet ju aldrig vad för svar man kan hitta i det förflutna.

Igår slog det mig att jag nästan hade glömt bort Pettson och tiden med Pipeline tillsammans med Maria.

Det var en härlig tid egentligen och vi hade himla roligt där borta på Pipeline, bra umgänge och bra musik, plus att man fick träffa en del artister. Roligaste tiden var helt klart när Robert och då Pettson oxå jobbade där med oss.

Ångrar mig lite dock att jag skulle vara så satans jävla feg då och aldrig våga följa med på de efterfester man blev bjuden till. Saknar den tiden liten för det var så himla roligt, även om man inte fick betalt i mer än biljetter dit som man inte behövde för man jobbade ändå hellre.

Det var som sagt en härlig tid..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0