Då börjar vi

Nu har startskottet gått av och jag har börjat med min "diet".

Har börjat med chockladen, den smakade ju helt klart bättre än vad jag var beredd på. Påminnde lite om chocklad tillsammans med banan i smaken, men det var så ruskigt tråkigt att dricka och frammåt slutet av den så var det inte lika gott längre. Tror dock jag inte ska försöka tvinga i mig det hela så pass snabbt som jag gjorde nu utan låta det ta en liten stund iaf.



Hoppas jag bara att ananasen inte smakar rumpa som det ryktas om att den ska. Helst av allt hade jag ju viljat ha samma märke som jag har chockladen av med smakerna Hallon och en med Skogsbär som variation men dom var slut så jag fick nöja mig med det som fanns.

Har satt upp tiderna att jag ska dricka när jag kliver upp och sedan vid klockslagen 13.00, 16.00, 19.00 och sist 22.00.



Nu när jag tänker efter så var det faktiskt ändå lite mättande, tror jag. Kanske bara är inbillning, det visar sig.

Blir det riktigt otäckt har vi sagt att vi iaf ska köpa någon liten frukt eller bär som jag kan ta efter bara för att bryta smaken, liknande som en jordgubbe eller så. Men vi får se.



Jag hoppas jag får mer energi nu av detta oxå när jag för en gångs skull faktiskt får i mig alla vitaminer och sådant som jag behöver. Innan jag drack blutsaften tidigare så hade jag nämligen viss vitaminbrist.

Borde kanske ta och väga mig så jag vet vilken vikt jag verkligen startat på..



Kommentarer
Postat av: Renée

God morgon!

Fan, jag skulle också behöva gå på en sån där drickdiet.. Får bli i Spanien det ;D



Sv: Ja.. åh.. hon var så bra!

2009-04-22 @ 11:36:38
URL: http://reneesmedhult.blogg.se/
Postat av: Ann

En del blir orkeslösa när de går kuren, men det är ju individuellt. :)

Känns det bra so far?

2009-04-27 @ 11:40:16
URL: http://porkandbeans.blogg.se/
Postat av: Evelina

Renée:

Godmorgon.

Kan varmt rekomendera det och det är så himla skönt att inte behöva tänka eller bry sig om vad man ska käka utan bara blanda upp och dricka.

2009-05-06 @ 07:33:10
URL: http://lifeofeve.blogg.se/
Postat av: Evelina

Ann:

Det känns riktigt bra än så länge gör det. Jag mår faktiskt bättre än vanligt.

2009-05-06 @ 07:33:52
URL: http://lifeofeve.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0