En ny dag

Igår var jag väldigt aktiv här på bloggen, hann med hela 7 inlägg. Vissa roligare än andra, men det blev iaf väldigt många.

Idag tror jag inte kommer vara lika aktivt, bland annat för att jag har en hel del jag behöver göra som inte involverar att sitta vid datorn.

Skulle egentligen åkt ill IKEA med Anna nu här på förmiddagen men det blir tyvärr inget med det, lite synd då jag sett framemot det. Men det får bli en annan dag istället och mina presentkort finns ju fortfarande kvar.

Ikväll ser det iaf ut att bli rollspel och det ska iaf det bli himla roligt.

Ska få tummen ur att plantera om luktärtorna och några av tomatplantorna som börjar bli för långa oxå. Samt att jag skulle behöva plantera lite fler utav blomsterlökarna.

Vi får väl se vad mer denna dag för med sig.



Kommentarer
Postat av: Bellaaa

Härlig blogg du har :)

Lycka till med plantorna ;P

2009-04-18 @ 11:05:20
URL: http://bellaaadeluxe.blogg.se/
Postat av: Evelina

Bellaaa:



Tack så hemskt mycket för din snälla kommentar :D och tack :D

2009-04-18 @ 11:06:03
URL: http://lifeofeve.blogg.se/
Postat av: Amanda

Enligt mig är inte det viktigaste i en blogg hur många inlägg man skriver.. Bättre med få bra än många halvbra.

2009-04-18 @ 11:08:51
Postat av: Evelina

Amanda:



Jo det har du nog rätt i. Men vad är ett bra inlägg? Innehållet kan ju variera i värde från dag till dag..

2009-04-18 @ 11:11:13
URL: http://lifeofeve.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0