Godmorgon

Jag sitter nu här efter att Per åkt till jobbet och jag inte kan somna om, är så rastlös i kroppen men trött i huvudet. Det lär väl vakna det med nu när jag fått i mig lite Blutsaft.

Vaknade i och med att Per klev upp, brukar ju vakna en snabbis vanligtvis oxå men somna om snart efter. Sedan brukar ju alltid Per komma in och pussa mig hej då men även efter det somnar jag om snabbt, dock inte idag. Kännde mig klarvaken redan innan han kommit iväg så jag kännde det att det var lika bra att ge upp och kliva upp, lär inte få sova ut något idag heller.

Önskar man kunde somna en stund på soffan men är för rastlös för det oxå. Kroppen tillåter det inte riktigt så att säga.

Loke han ligger och sover på sin plats uppe på ryggstödet på soffan och Ymer ligger i korgen ute i hallen, det är tyst därifrån nu så är rätt säker på att även han har somnat.

Det är lite roligt att se dem hur olika dom kan vara faktiskt, Ymer har inga problem med att gå undan och få vara själv ett tag medan Loke tycker det är  bland det värsta som finns och måste vara nära hela tiden. Loke har jätte svårt för hundbädden medan Ymer älskar den och sitter, gnager på ben och sover mer är gärna i den. Förutom på natten, då är det sängen som gäller för dom båda.

Men man kanske ska dra nytta av att man är vaken nu egentligen och få lite gjort, har ju en del bilder som ska retuscheras så.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0