Läsare

Jag är fortfarande väldigt nyfiken på vilka alla mina läsare är, ja mina nu äger jag er. Nej förlåt min humor har varit förskräcklig hela dagen och jag har verkligen kommit med värdelösa "skämt".

Jag gjorde för några dagar sedan en bild från den nyaste sessionen tillsammans med Sara O, dock är den några månader gammal och vi testade mest min studio utrustning lite så jag skulle få lära mig tänket bakom ljussättningar.

Här är iaf en bild som jag verkligen gillar, behöver jag ens nämna hur vacker jag tycker hon är?


Modell: Sara O                                                              Foto: Jag

Men åter igen till er läsare, såg att jag än så länge idag hade runt jag tror det var 27 unika läsare. Är ju så himla nyfiken på vilka ni är och hur ni hittade hit. En del vet jag ju medan andra är ett stort mysterium, elelr vad man nu ska kalla det. Men som sagt så är jag himla nyfiken.

Självklart behöver ju ingen ge sig till känna men skulle vara lite roligt att veta iaf.



Kommentarer
Postat av: Sara

Ja jag är ju här och läser :D



Grymt snygga bilder på Sara O! Så otroligt vackra ögon!



Tack för bilderna, jätte snygga! Du har mitt tillstånd att lägga ut dom i din blogg eller bdb :) Kram kram

2009-04-10 @ 10:56:14
URL: http://bringingsexyback.blogg.se/
Postat av: Evelina

Sara:

hehe jo har nästan anat det ;) Annars har du haft en jäkla tur med dina kommentarer ;D



Tack o bock. Ja visst har hon :D



Ohh hihi va glad jag blir att du tycker om dem :D Får jag lägga ut på deviantart oxå?? Och är det alla bilderna det gäller? Vill bara vara säker och kolla med dig innan :) Du får ju givetvis oxå lägga ut dem om du vill det :D



Kramar på sig

2009-04-10 @ 11:15:40
URL: http://lifeofeve.blogg.se/
Postat av: Sara

Ja då det får du, det gäller alla bilder :) Skicka gärna en länk dit du lägger ut bilderna så jag kan gå in och kika :) Kram kram!

2009-04-10 @ 11:27:04
URL: http://bringingsexyback.blogg.se/
Postat av: Evelina

Sara:



Kanon kanon :D Har lagt upp på bilddagboken och ska lägga upp här nu sedan lägger jag upp på deviantart tänkte jag :D

Javisst kan jag göra det :)



Kramar

2009-04-10 @ 11:42:37
URL: http://lifeofeve.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0