Påskafton

Vad jag har förstått det som om jag kommer ihåg rätt så är det påskafton idag.

Så Glad Påsk på er gott folk, jag hoppas ni får en riktigt trevlig dag.

Vi ska "fira" med att äta Lamracks ( har jag för mig det stavas ) med potatisgratäng och någe mer gott till, kanske lite grönsaker och någon sås. Detta är första gången jag äter lamm, känns lite mysko med tanke på att jag träffat innehavaren av dessa men jag vet ju att dom har haft det bra så det jämnar ut sig.



Om det blir någon efterrätt har vi inte riktigt kommit fram till men det visar sig väl, dock känner jag inget direkt behov av det. Mest för att jag kommer vara proppmätt utav potatisgratängen.

GLAD PÅSK




Kommentarer
Postat av: Sara

Ha en riktigt bra påsk :) Kramar

2009-04-11 @ 14:30:53
URL: http://bringingsexyback.blogg.se/
Postat av: Evelina

Tack detsamma tösa :D



kramar

2009-04-11 @ 14:55:50
URL: http://lifeofeve.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0