Promenad

Per var iväg en sväng med Peter B och Loke ut till ett ställe som heter Göteborgsudden, verkar vara riktigt trevligt där ute och som det var en mysig promenix.



Jag fick sitta här hemma jag bara för att min fot är så jobbig. Lite irriterande är det ju.



Men är glad att det är fint väder idag iaf och jag har planterat om Gurkplantorna och Prydnadsmajsen, dom blev nämligen lite för höga för att vara i sålådorna. Så lite nytta har jag ju iaf gjort idag.



Snart når solen runt till vår balkong så då blir det lite varmare och skönare så man kan vara där ute utan att frysa fossarna av sig.



Kommentarer
Postat av: Therese

Sötis Loke! :)



Jo jag ska ha en egen tax fast inte just nu! Jag får nöja mig med mammas/familjens tax Molly! :D

2009-04-11 @ 19:40:11
URL: http://theresefesan.blogg.se/
Postat av: Evelina

Therese:



;D



Alltid något säg :D Vad är hon för någon tax då måntro? :)

2009-04-14 @ 07:52:18
URL: http://lifeofeve.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0