Det märks

Det märks verkligen att jag inte är speciellt aktiv här längre, det blir allt färre som följer bloggen och det är ju helt förståeligt.

Varför jag inte uppdaterar vet jag inte riktigt men det beror nog lite på det att jag inte har vare sig inspiration eller lust, för saker att skriva om det har jag och jag kommer hela tiden på nya ideer, men jag ids inte riktigt ta mig för att skriva.

Bilen ska in på verkstaden, dock var det är rätt fullt så fick inte tid förrns den 18e september klockan 9.30. Men det är skönt att få det kollat på då vi inte kan ta oss speciellt långa turer så som bilen är nu, att ta sig inte till karlstad är precis på gränsen av vad jag vågar. Jag menar jag vill inte riskera att det blir något med bromsen samt att jag är inte helt sugen på att riskera en bil som jag bara har till låns.

Jag längtar himla mycket upp till Norrland och det blir ju inte bättre av att sitta och läsa Sundsvallarn direkt.

Nu ska jag göra något annat.





Kommentarer
Postat av: Sara

Du är inte ensam :) Kram

2009-08-25 @ 20:30:25
URL: http://mammatillangelina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0