Jag borde

Ja jag borde verkligen uppdatera lite oftare. Det handlar just nu inte om brist på saker att skriva om utan bara ren lathet från mitt håll.

Visst jag har inte haft lust att sitta allt för mycket vid datorn på sistone. Men jag tänkte iaf lägga in ett inlägg och visa att jag lever.

Jag funderar på att kanske ta någon mindre kurs, i brist på annat. Det står mellan Ryska för nybörjare, Akvarell Landskapsmålning och Jägarlicensen. Något av dom ska jag nog försöka mig på att gå men vilken det återstår att se, det lutar mest åt akvarellmålningen just nu.

Annars så blev det lite impulsrollspel i helgen, var inte helt beredd på det egentligen men det var roligt.

Pers förra chef har hållit på och bråkat om hans semesterersättning, men det ser ut att vara löst just nu. Men det är lite jobbigt att nästan allt ska måsta krångla, inget får flyta på helt smärtfritt.

Behöver lämna in bilen på en verkstad dessutom då det verkar vara något med ena bakdäcket. Jag misstänker att det är bromsslangen eller liknande. För själva bromsen tror jag inte att det är, hade det varit det hade man kännt av det mer skulle jag tro.

Pers mamma har varit på besök och grattat honom lite såhär i efterskott. Det var trevligt. Hon och jag åkte lite på IKEA när  Per jobbade och lite sånt.

Antiskäll halsbandet som vi köpt funkar hur bra som helst, det är som en dröm nästan. Okej, Loke fixar det inte riktigt men han har heller inget direkt behov utav den, han skäller ju mer när Per kommer hem och så. Denna köpte vi främst för att vi skulle kunna åka hemifrån utan hundarna och utan att behöva oroa oss för att störa grannarna.

Det är iaf lite kortfattat om en del av de saker som inträffat.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0