Mmmmmmat

Igår hade Per sett till att jag skulle få en av mina favoritmaträtter, Friterad kyckling med ris och sötsursås.

Det var riktigt gott och fräscht samt att dom var riktigt stora.



Allt detta fick han för 50 kronor, det var verkligen inte dåligt pris med tanke på att vi ändå räknat med att det skulle ligga på ungefär 85 kronor. Nu vet jag inte riktigt om priset är så pass lågt för hämtmat eller om han fick det priset för att han bekantat sig med dom på den Thai restaurangen. Oavsett så var det trevligt och gott.

Har längtat lite efter den här maten, var ju ett litet tag sedan sist. Det är ju inte mat som man ska äta ofta för då försvinner det magiska med det hela tycker jag.

Men jag kan varmt rekomendera dom för dom kör på färska råvaror så det är riktigt fräscht och dom verkar ju dessutom vara ruskigt trevliga. Vet dock inte vad dom heter men det är Thaistället brevid Antep kebab och givetvis rekomenderar jag ju oxå Antep. Speciellt snart då Per får hålla i lunchen som dom ska börja med.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0