På begäran II

Min mor har oxå bett mig att fota lite hur det ser ut ute på balkongen eftersom hon är nyfiken i en strut.

Så här kommer det lite bilder från balkongen.


Mina Dahlior är längre än vad jag är numera och en del av tomatplantorna likaså.


En del av mina liljor blommar för fullt.


Körsbärstomaterna i blomlådan växer bra dom med.


Svartvinbären är snart mogna att plockas.


Här växer det oxå rätt bra.


Basilikan har tagit sig väldigt bra och gyckelblomsterna har även dom börjat dra igång, dom här var ju lite sega.

Så det rullar på här ute gör det, hoppas på att det blir mycket tomater iår så ska vi göra en hel del egna krossade tomater och frysa in.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0