Trist

Blir så lätt rastlös numera.

Sedan några dagar tillbaka när jag började att höja dosen på Stratteran. Ett piller extra om dagen visserligen men jag känner verkligen rätt stor skillnad, okej tror det är en del av bieffekterna som får det att kännas såhär ihop men det känns även på andra fronter.

Igår hade jag tråkigt så jag tänkte försöka ta en tupplur i soffan, tji fick jag för det gick sig inte. Nej så jag har gått och små pillat lite med saker här och där för att sysselsätta mig.

Började att packa igår, fast det är ju inte förrns på måndag som vi åker. Men ville vara säker på att jag fick med mig min utrustning som ska med, så nu är en av blixtarna med stativ nerpackat. Nu hoppas jag att vi inte glömmer väskan bara, skulle vara lite synd det.

Mobila teamet kommer här sedan så då ska vi städa lite mer är det tänkt. Vart vi ska köra dock det vet jag inte. Vilket påminner mig om att vi behöver lämna tillbaka dammsugaren för jag tror den fått någe fel. Den låter så sjukt mycket och blir varm så jäkla fort.

Aja.. Nu ska jag nog gå och göra något.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0