Behind You

Det har snöat som bara den inatt, stackars Per som måste cykla i detta.

Men han ska väl förhoppningsvis ta tag i det med körkort rätt så snart. Skulle vara himla gött om han oxå hade det så behövde man inte vara den enda som kan köra i familjen.



Denna bilden är väl egentligen inte så svår men ja, jag gillar den av någon anledning.

Blir väl en del fotosessioner här framöver. Inga exakta datum är satta än så länge dock men det är iaf runt ett 10-tal som jag ska fotografera. Det ser jag verkligen framemot, så snart jag vaknat upp ur det zombie liknande tillstånd jag är i just nu. Men det brukar inte hålla på så länge så borde vara över snart.

Om inte annat hoppas jag det löser sig när jag väl får ny medecin, som förhoppningsvis fungerar bättre denna gången och inte gör mig lika aggressiv som Concertan gjorde.



Kommentarer
Postat av: Prazzel

tack hjärtat

2009-02-07 @ 01:27:16
URL: http://prazzel.blogg.se/
Postat av: Evelina

Älskling:

puss på dig :D

2009-02-09 @ 07:59:24
URL: http://lifeofeve.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0