Besök

Idag har börjat lite knepigt och jag har sovit hårt men kort. Kunde inte somna riktigt inatt så lade mig runt 08 tiden i morse och sov i små perioder.

Strax efter 16.00 så vaknade jag av att det ringde, först är jag väldigt förvirrad om vad det är som försigår innan jag fattar att det är hos mig det ringer och ingen dröm. Det var Anna som undrade om vi skulle hitta på något, jag blev himla glad och tackade givetvis ja till detta fina erbjudande.

Efter någon timme så kom hon över och då passade även Per på att dra över till Peter, tror dom skulle måla eller någe sådant.



Vi har suttit och pratat och spelat lite spel. Känndes himla skönt att få prata av sig lite och Anna är ju himla lätt och rolig att prata med.

På fredag blir det filmkväll är det tänkt, så det ser vi framemot.

Tack Anna för en trevlig dag.



Kommentarer
Postat av: Anna Friberg

Tack vännen själv för en trevlig dag! Å för en toppenkväll idag med (13/2) hihi.. kram kram

2009-02-14 @ 01:47:36
Postat av: Evelina

Anna:

Tack själv vännen. Det var himla roligt och trevligt var det :) Ser framemot att göra favorit i repris så att säga ;D



Kramar

2009-02-15 @ 21:29:01
URL: http://lifeofeve.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0