Dagen D

Idag är det dags för Lokes operation och jag är så vidrigt nervös.

Min mage vänder sig vid tanken av dagens händelser. Jag vet på något sätt att det kommer att gå bra men jag kan inte sluta att vara så himla nervös eller orolig är väl egentligen det lite mer korrekta man ska kalla det.

Vi ska ganska snart åka iväg och jag har bunkrat upp med en Sudukobok och Den Ödesdigra Knappen, en flaska Jolt och riskakor och ja givetvis så är Lokes tratt med oxå. Jag hoppas man får sitta på ett någolunda lungt ställe, jag vill ogärna sitta allt för nära andra människor då jag antagligen lär brista ihop några gånger.

Ja jag är rädd, oerhört rädd..

Tog sömnpiller igår igen så jag skulle kunna somna, med tanke på att det är så tidigt jag behövde vakna. Var himla otäckt igår när vi lagt oss dock så märkte jag verkligen när pillret börjat verka för kroppen blev helt som gelé och det var jätte svårt att röra sig. Himla otäckt. Men jag somnade väldigt fort iaf och har sovit gott genom hela natten.

Nu är det lite mindre än en timme innan vi ska åka iväg.



Kommentarer
Postat av: Ann

Lycka till! Jag håller tummarna för Loke. Tänker på dig.

2009-02-02 @ 09:35:44
URL: http://porkandbeans.blogg.se/
Postat av: patricia

Lycka till idag :) kramar

2009-02-02 @ 11:58:37
Postat av: Evelina

Patricia:

Tack så hemskt mycket. Det gick riktigt bra. Kram

2009-02-04 @ 04:40:41
URL: http://lifeofeve.blogg.se/
Postat av: Evelina

Ann:

Tack så hemskt mycket. Det värmer verkligen. Kram



Ledsen jag inte hört av mig :/

2009-02-04 @ 04:41:29
URL: http://lifeofeve.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0