Nästan

Det är nästan så det börjar bli lite pinsamt lågt antal läsare på bloggen så jag får tametusan ta och skärpa mig lite och uppdatera oftare, men jag är verkligen i en bloggsvacka nu. Trodde den var över tidigare men så visade det sig inte vara fallet.

Igår var det bara 13 som läste, okej det är bara en minskning på runt 7 personer men fortfarande inge roligt. Men förstår, jag menar vem orkar läsa en blogg dagligen som inte uppdateras speciellt ofta? Så fy på mig.


Pappas Dogde, den han har nu.

Annars så längtar jag väldigt mycket tills dess att våren tar ett stadigt tag om oss och börjar visa sig lite mer. Jag trodde ju den var påväg betydligt tidigare men så vet vi ju nu såhär i efterhand att det inte blev. Men nu är det plusgrader ute och solen skiner och jag har även börjat se måsar flyga omkring så nu borde verkligen våren vara här för att stanna.


Pappas första Ford Mercury.

Har ett sådant sug efter att åka på cruising, var ju evigheter sedan känns det som. Längtar verkligen hem till Norrland och Sundsvall, även om cruisingen där har ändrats och tydligen inte ska vara ens i närheten av dess storhet den hade tidigare. Men dom har tydligen börjat med cruising i Timrå nu iaf som verkar vara riktigt bra, den är det ju en del av familjen som är med och annordnar detta med sin klubb.


Pappas andra Mercury, han hade ju trotts allt 2 av 5 som fanns i Sverige.

Men har lovat mig själv att någon gång här i framtiden så ska det bli en fin en bil, vilken modell och så har jag inte riktigt bestämt mig för ännu. Har väl alltid viljat ha en Ford Mustang, men känner jag skulle vilja ha en riktigt stor bil. Lite som pappas förra, en 54as Ford Mercury Monterey Sun Valley. Men det får vi väl se hur det blir i framtiden.


Pappas båda Mercurys.

Lyssnar på "pappa"musik nu och längtar hem iaf och får en massa vårkänslor och längtar till solen skiner lite mer.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0