Snart så

Snart ska jag sätta mig i en bil tillsammans med Lena och vi ska bege oss upp mot Torsby. Är oerhört tacksam att inte behöva köra dit själv, hade inte mått bra av det och säkert skippat det hela.

Men nu får jag hjälp att komma dit och känner att jag kan slappna av och slipper tänka på det. Vi får väl se lite vad som sägs när vi väl är det uppe, fast jag har egentligen inte riktigt bestämt mig ännu heller vad jag verkligen vill. Det är ju trotts allt en hel del risker med det.



Men känner att jag måste på detta informationsmöte innan jag kan säga vare sig ditten eller datten om det, men jag tror att är det itne så farligt som jag tror det är så kommer det verkligen kunna förändra mitt liv, till det bättre givetvis.

Nu ska jag gå och göra mig iordning.



Kommentarer
Postat av: Räv

Lycka till, även om du tror det är en hemlighet så vet jag ;D..eller tror jag listat ut ^^

2009-02-18 @ 13:02:32
URL: http://fuchs.blogg.se/
Postat av: Evelina

Räv:

Hehe jasså vadå? :D Nu blir jag ju nyfiken om du kommit på rätt eller ej ;D

2009-02-18 @ 14:36:23
URL: http://lifeofeve.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0