Uppdatering

Det är hög tid att det uppdateras här.

Med Ymer går det riktigt bra, han och Loke leker en massa och jagar varandra runt här i lägenheten. Han växer bra och det känns som det går himla fort. Det är en mycket kelig liten individ som är inne i fasen när man ska testa att bita på allt, så man får ju ha lite koll på honom. Nu har vi idag haft honom hemma här en vecka och det känns riktigt riktigt bra.

Idag kommer Pers första lön, nu är den ju visserligen inte hel då det krånglade så mycket i början med själva anställningen, men nu funkar det iaf.

Igår var Marina över en stund och vi satt och snackade en massa medan Per o Peter var och tränade.

Jag känner mig verkligen oinspirerad att skriva, låg och tänkte lite igår i sängen vad jag skulle kunna skriva om och då kommer jag ju givetvis på en massa men nu när jag ska skriva s¨orkar jag bara inte riktigt. Men det kommer väl..



Kommentarer
Postat av: Sara

Kul att allt går så bra med vovvarna :D Kram

2009-02-26 @ 14:58:24
URL: http://bringingsexyback.blogg.se/
Postat av: Evelina

Sara:



Ja det känns helt underbart :D



kramar

2009-03-08 @ 22:54:33
URL: http://lifeofeve.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0