Det slog mig

Senast när jag och Anna hade lite vin och myskväll så slog det mig när  vi satt och pratade om ex och sex och liknande, vilket alltid ändå är ett intressant ämne.

Vi satt då och pratade om ett av mina ex bland annat. Detta är alltså Pelle. Han hade ju sina speciella egenskaper och var vad man skulle kunna kalla udda, snygg så ända in i helvete men det stod nog inte riktigt rätt till i huvudet. Jag menar vem pucklar på någon för att man kissar brevid ens bil?

Nu gick han troligtvis på anabola eller liknande vilket kan förklara en del utav hans beteenden, men såg ju aldrig att han tog något sådant så vad vet jag.



Men vi satt iaf och pratade om lite sådant när det slog mig att det var ju en kväll som han skulle ge mig lite vin och så. Jag kommer ju ihåg att jag smakade på vinet, men eftersom jag inte tycker det är något gott så drack jag inte mycket alls utav det utan han fick ta resten. Vi drack 2 små shots som det heller inte var speciellt mycket alkohol i. Men trotts dessa små mängder så kommer jag ihåg att jag blev väldigt borta och väldigt slö i kroppen.

Jag kommer ihåg att han hade sex med mig och sedan vaknade jag upp i sängen bra många timmar senare. Nu till det som jag inte tänkt på tidigare är att jag undra jag vad han gjorde egentligen den tiden som jag var borta..




Kommentarer
Postat av: Ann

Usch det låter obehagligt.

2009-07-04 @ 17:20:58
URL: http://porkandbeans.blogg.se/
Postat av: Evelina

Ann:

hehe jo lite.. men man ska nog inte tänka för mycket på det..

2009-07-10 @ 18:12:08
URL: http://lifeofeve.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0