Ta tag i

Ska jag orka ta tag i att blogga eller inte? Tvivlar på det då jag är jäkligt lat just nu känner jag, eller så är det för att jag inte känner för det eller rent av har annat att göra. Vem vet.

I förrgår lagade jag mat för första gången på säkerligen runt 3 år. Det var en annorlunda känsla och en viss rädsla av att misslyckas, även om det inte varit så farligt då det trotts allt bara var makaroner och det var ju ändå bara till mig själv. Vilket som så lyckades jag och måste ju säga att jag faktiskt var riktigt nöjd med mig själv trotts att det var en så lätt grej egentligen.

Har en del bilder jag ska ta och fixa till här nu tänkte jag, ja inte nu som direkt utan försöka komma igång imorgon.

Har även gjort klart en prislista för mina fotografiska tjänster, det var ju på tiden så att säga. Har bara pratat på om det bra länge men nu så är det gjort, funderar dock på några ändringar i den men vi får se. Det är denna som gäller tills vidare iaf.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0