Väder

Ja vad säger man, det växlar ju tämligen fort måste jag säga.

Idag har det varit regn och åska, solsken, blåsigt och så gråmulet. Man ska väl inte klaga egentligen men jag är lite nervös inför lördag att det ska vara dåligt väder.

Jag kan dock fortfarande inte släppa huset, visst jag hade ju inte förväntat mig att det skulle gå över på några dagar bara men nog hade man allt hoppats. Det känns som det var den sak som blev att det blir för mycket, dom flesta vet ju att vi inte haft speciellt mycket till medvind, ska ju nämnas att det är långt ifrån alla som vet allting.



Men detta hade vi hoppats på, jag mer än Per iof, nu av denna besvikelse så känns det på sätt och vis som man sakta men säkert dör inombords, att man inte orkar med att slåss för sina rättigheter och inte heller drömmarna.

Jag får det att låta som om huset skulle ha löst alla våra problem, så är det inte alls menat men det skulle lättat mycket och en hel del problem som finns idag skulle försvinna.

Försöker hålla humöret uppe, men det hjälper ju inte att det nästan bara regnar hela tiden.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0