Längtar

Jag är väl dum som gör det och får ju skylla mig själv lite som tittar på bilder och tänker på det.

Men gud så jag saknar Sundsvall, säga vad man vill men det är en underbar stad som jag alltid verkligen har älskat. Härnösand är visserligen mysigt det med men det är ju långt ifrån lika mycket att göra där som det är i Sundsvall. Men jag längtar "hem".

Nu kan jag avslöja tankar vi haft här. Vi försökte få det att gå ihop så vi kunde komma iväg och överaska våra familjer, men vi fick det inte att fungera med allting så nu blir det inte av. Något som trotts allt gör mig väldigt ont.
Hade ju varit så roligt att komma och knacka på och se deras miner när vi plötsligt bara står där.



Men vi har sagt som så att  blir det inget med det här jobbet så kommer vi nog dra uppöver ett litet tag iaf så vi får komma iväg lite.

Men jag längtar verkligen upp till min familj, även om nu syrran inte är hemma någe i år eftersom hon är uppe i Norge och jobbar.

Man hade ju bland annats hoppats på att kunna åka upp såpass ( innan det blev allt det där med Pers jobb ) så vi hade kunnat gå iaf en dag på Sundsvalls Gatufest. Men så  blev det ju icke.





Kommentarer
Postat av: Lina

Hej hej =) Jo jag vet är lika ivrig jag men tiden har inte funnits där riktigt =(. Ska sätta mig ngn dag här nu för jag vill ha upp sessioner lika mkt jag =). Men om du har några bilder som du skulle vilja ha så maila dem vetja så får jag säga bu eller bä ;op tihi.. hoppas allt är bra! Kraaam

2009-06-14 @ 13:24:30
URL: http://liinasliv.blogg.se/
Postat av: Evelina

Lina:

Halloj.

Vill ju absolut inte stressa dig eller så utan bara vara säker så du inte glömt bort lilla mig :D

Ja men det kan jag absolut göra :) Ska ta mig en koll jag med.

Tack. Det är fint här just nu.. längtar hem till Norrland som fan dock.. Hoppas detsamma vännen.

Kramar

2009-06-14 @ 14:58:14
URL: http://lifeofeve.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0