Sommarsol

Man kanske skulle ta några Drömhem och Trädgård och gå och lägga sig en stund på balkongen med hundarna.

Solen har inte nått runt husen ännu så det är fortfarande skugga på balkongen, men jag trivs nästan bättra så än i direkt sol för jag blir röd som en tomat fort som tusan och det har ju en tendens att vara mindre skönt. Dessutom blir ju lite för varmt att vara direkt i solen för min del.



Men det bästa av allt är att jag har saft. Och då menar jag inte vilken saft som helst utan Kronans Hallonsaft, den bästa saft som på denna jorden finns. Något så gudomligt god, men säljs givetvis bara uppe i Norrland ( vad jag vet ) så jag har fått frakta ner lite hit.

Det som fattas är lite Mariekex och eventuellt några jordgubbar hade ju inte suttit helt fel det heller.

Tror det kommer bli en skön dag idag med, lite synd bara att jag inte får dela den med Per som måste jobba.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0