Vad händer egentligen?

Det händer väl inte direkt några stora grejer i livet just nu.

Det var meningen vi skulle spela våra matcher i kampanjen mot Joppe och Pauline i helgen dock fick dom lite förhinder så vi sköt fram det till Torsdag istället. Ser verkligen framemot det. Har bara spelat en gång med den här armén tidigare och det var mot Peter F, visserligen så blev det rätt lika då men ser framemot att få köra den lite mer.

Blev lite rollspel i helgen dessutom, det var riktigt roligt även om jag blev rätt generad av mig.

Har suttit och målat en hel del dessutom. Blir väl sådär men det är för varmt för att koncentrera sig ordentligt.

I lördags fotade jag dessutom en möhippa, var riktigt roligt och bruden var verkligen söt. Det var en rolig grej tycker jag. Tog lite bilder på henne i 2 uppsättningar kläder och med henne tillsammans med hela möhippegänget. Jag hoppas dom hade fortsatt roligt resten utav kvällen oxå.
Ska bli roligt att fotografera hennes bröllop här sedan i Augusti dessutom.

Har fått tummen ur och gjort lite på min prislista nu iaf så jag har en grund åtminstone, eventuellt att jag gör om priserna lite igen men vi får se. Ser ut som jag nog behöver ändra lite på dem ser jag nu när jag jämför med andra.

Far och Gunilla ska komma neröver och hälsa på en snabbis är det tänkt oxå så det ser jag verkligen framemot.

Men nu är det för varmt för att sitta här vid datorn så jag går och göra annat nu istället känner jag.





Kommentarer
Postat av: Carolina

Hej hej! =) Hoppas att allt är bra med dej?! Har du börjat med mina bilder någonting? Är ju så himla nyfiken ;op Kraaaam på dej!

2009-07-01 @ 09:50:32
URL: http://liinasliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0