Äntligen

Kan inte riktigt släppa att jag har fått dommen.

Att ett par pappersark kan göra en så glad egentligen. Men det känns som en sådan lättnad att äntligen ha fått rätt, att det känns som någon äntligen har lyssnat och trott på mig.

Vi har verkligen kämpat och oroat oss för detta i över 3 år och nu äntligen så är det över. Ja helt slut är det väl kanske inte förrns jag har fått pengarna och ett besked om hur det kommer bli här framöver.

Jag hoppas verkligen Lena har rätt för då handlar det om ganska stora summor helt plötsligt. Men man ska väl inte hoppas på för mycket, men dum som man är gör man ju det ändå.

Snart slutar mannen min, ser framemot att han kommer hem för då ska jag få varm Majs och Kycklingsoppa som han gör och den är så ruskigt god.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0