Efter

Jag har ju lovat er en efterbild, men har bara inte suttit vid datorn nu igen på ett par dagar.

Igår var det Halloween så vi var iväg på party hos Ida och Erik, det var himla roligt måste jag säga och även om jag var i princip nykter ( drack bara en halv cider ) så hade jag sjukt kul. Jag vågade tom dansa trotts den låga alkoholhalten.

Jag dansa ju inte bra, men det gör jag inte när jag är full heller så vad spelar det för roll egentligen?

Det var många som var utklädda, vi hade inte lyckats komma på något att klä ut oss till. Eller ja jag tänkte docka men det blev inte riktigt som så, något halvdant försök men i brist på kläder så var det ju inte så himla roligt. Så här såg jag ut iaf och detta kan man ju även kalla en efter bild på min frisyr.


Bilden är lite mörk så håret ser betydligt mörkare ut än vad det är, men det är en viss koppar nyans.

Ska göra ett inlägg sedan med lite bilder från festen tänka jag.

Känner mig förbannat seg idag även om jag inte riktigt drack något igår, så varför?? Men det går väl över antar jag.


 


Kommentarer
Postat av: Emma

Jätte fint!!!

2009-11-01 @ 12:28:39
Postat av: Evelina

Emma:

Tack så himla mycket :D

2009-11-01 @ 13:46:29
URL: http://lifeofeve.blogg.se/
Postat av: Jeanette

Färgen var helt rätt! Superfräsch färg verkligen!

2009-11-01 @ 16:22:16
URL: http://wsamurai.blogg.se/
Postat av: Evelina

Jeanette:

Tack så hemskt mycket :D

2009-11-02 @ 12:22:12
URL: http://lifeofeve.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0