Pumparumpa

Ne jag kom bara inte på något bättre till rubrik så det fick helt enkelt bli det.

Jag är så förbaskat seg idag, önskar jag kunde få lite mer energi och orka med saker och ting. Jag hatar att gå och vara trött hela tiden. Visst jag är tröttare än vanligt folk för det mesta pga något som har att göra med mina fina bokstavskombinationer men nu är jag tröttare än vad jag vanligt brukar vara vilket sätter mig lite i ett smått zombieliknande stadie.

Jag försöker få upp pulsen och vakna upp lite med musik och dansa där jag sitter, eller vad man nu vill kalla det.

Är oinspirerad och har svårt för foto just nu känner jag, varför vet jag inte riktigt men jag tror det har att göra med att jag inte har någon som helst ork till något.

Nu har ju orken försvunnit för att mycket utav en gett upp efter alla fajter man fått utkämpa bara för att få sina rättigheter i samhället.

Känner hur jag är påväg neråt i en svacka igen och börja må riktigt dåligt. Jag famlar desperat efter möjligheter ut från det hålet för jag vill inte bli deppig igen, det är ju inte det roligaste man kan utsättas för precis. Jag försöker tänka positivt och hitta på saker som gör mig glad och tänka roliga tankar men nästan oavsett vad jag än gör så sjunker jag och börjar närma mig gränsen för att bryta ihop igen.

Tänker på det med pengarna från Försäkringskassan för att pigga upp mig och så att jag ska veta att jag har något roligt att se frammåt till men eftersom jag inte säkert vet direkt hur mycket det blir eller det dom ens kommer så är det svårt att hålla humöret uppe.

Försöker tillåta mig att drömma om roliga saker, men får hela tiden ett mörker över allt som ifrågasätter och plockar isär det som är bra.

Men jag hoppas jag ska kunna vända innan jag faller för långt denna gången. Jag vill inte..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0