Snö

Nu har det börjat snöa ute och snart blir det nog riktig vinter skulle jag tro.

Har sett framemot snön, mest för att det blir ljusare ute och inte riktigt lika blöt kyla. Dessutom är det ju väldigt vackert.

Det jag tycker är lite synd är att Per måste cykla hem i det. Nu gjorde han ju det visserligen hela förra vintern oxå. Han får ju ta buss om han vill det iof, men han verkar må bra av att hålla på att cykla så.

Längtar upp till Sundsvall dock och jag hoppas verkligen vi kan dra iväg dit över jul, blir himla ledsen annars. Men det är främst Pers jobb som avgör hur det blir med den saken. För jag vill ju inte åka ifrån honom heller, han är ju trotts allt min familj och vi firar jul ihop.



Har fasiken inte kommit på något att ge honom i julklapp iår. Vi brukar egentligen ska ge varandra saker, blir så svårt när vi har gemensam ekonomi att hålla på att smyga med överaskningar. Jag har väl lite lättare då det är jag som har hand om det ekonomiska och han inte riktigt ser om jag skulle överaska honom. Fast han har ju lyckats överaska mig ett par gånger trotts detta, söt som han är.

Julklappar ja. Vi har kommit överens om att vi ska försöka ge familj och de allra närmsta vännerna något litet iaf. Har dock bara kommit på en present till en vän ännu, det är så förbaskat svårt att hitta något bra ibland. Vill ju inte att det ska bara vara något, ska ju finnas en god tanke bakom annars är det ju ingen vits.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0