Kursen

En uppdatering rörandes kursen som jag skulle gå.

Jag vet inte om dom glömt eller bara struntat i det och tagit förgivet att jag skulle veta, men jag fick aldrig några papper med vilka tider och mer exakt vart på sjukhuset denna kurs skulle inträffa. Jag kom på detta så sent som i fredags och ringde runt som en galning för att försöka få tag i när jag skulle vara där, men det var i princip ingen som ens hade en aning om att kursen skulle hållas, dom i Torsby visste ju det men inte när eller heller inte riktigt vart så det var ingen idée.



Igår när jag skulle dit så fick mitt personliga ombud hjälpa mig att komma rätt och ordna upp det hela, vilket hon gjorde tack och lov.

Det blev så att jag kommer få gå kursen i Oktober istället som det var menat först, det är lite synd men inte hela världen att det blir framskjutet för det blir ju fortfarande av.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0