Fixande

Idag speciellt känner jag mig väldigt sugen på att fixa lite med datorn och se till att den uppdateras lite, det är ju ändå snart 2 år sedan jag byggde den.

Per funderar dock på att sälja sin, men nu när han fått den att inte vara helt dum med honom så vet jag inte hur aktuellt det är längre. Men vi ska nog ändå lämna in den och se om det går att fixa vad det nu som är fel, kan verkligen inte klura ut problemet med den.


Min älskling.

Min dator jävlas lite med mig nu med, men det är mer för att jag behöver formatera den. Något som jag verkligen inte förmår mig själv att göra för jag ids inte instalera om alla jäkla program igen.



Det är ju speciellt grafikkortet som jag vill få byta ut i den. Men vi får se, känns som det kommer sluta med att jag bygger en ny dator istället. Dock är inte det något jag har råd med, men hade ju varit roligt.




Kommentarer
Postat av: Patricia

Hej :)

tyvärr är jag inte hos mamma förrän nästa helg.

det var ju synd vi går om varandra.

men du kanske ska besöka din syster fler gånger?

kram

2010-04-12 @ 13:48:46
URL: http://ciaflickan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0