Lyxförpackning

Jag måste skärpa mig lite och skriva här mer på bloggen.

Var iväg och tränade med Anna tidigare idag, alltid så skönt att börja dagen med ett träningspass. Nästan så jag skulle kunna göra det varje dag, men man ska ju inte överdriva saker och ting heller. Nästa pass har vi sagt att  vi ska köra på Torsdag så jag hinner med 2 ggr denna veckan innan jag åker till Skåne.



Har hittat ett par stövlar som jag otroligt gärna vill beställa, ja inte bara ett par utan ett par stycken skor och stävlar ska man kanske hellre säga. Men det är ett par som jag verkligen vill ha. Om och när det blir dock återstår att se.

Längtar tills flytten, även om vi nästan inte packat något. Det är illa men vi kommer ha hela Maj på oss så nån jätte panik är det ju inte. Men hade tänkt att försöka få det överstökat så snabbt som möjligt.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0