Move it

Idag så flyttar Joppe, Palle och Kristoffer in i sin nya fina lägenhet och jag hoppas dagen flyter på bra för dem.

Per ska hjälpa dom att flytta men jag kan inte riktigt åka ifrån hundarna utan att dom får fel. Är ju dock jävligt nyfiken på hur deras lägenhet ser ut men jag hoppas att få se det lite senare istället. Vi blir ju trotts allt grannar om ungefär 1 månad, väldigt nära grannar.

Joppe hade kollat upp det och det handlar om ungefär 12 meter mellan våra lägenheter. Det var inget vi visste när vi kollade lägenheten direkt, jag hade fått för mig att dom skulle bo på ett annat ställe på Kronoparken. Men detta var helt klart en trevlig överaskning tycker jag.

Är lite orolig för hur vi ska få upp några av hyllorna och den stora soffan för trappen dock, men det visar sig väl antar jag.

Men jag längtar faktiskt tills det att det blir flytt.




Kommentarer
Postat av: Lenkan

Joppe, Palle och Kristoffer...är det Jonas, Pauline och Christoffer?

2010-04-04 @ 22:29:25
URL: http://lenko.blogg.se/
Postat av: Evelina

Lenkan:

Det stämmer jäkligt bra det ;D

2010-04-12 @ 13:01:43
URL: http://lifeofeve.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0