Tattoo..

Blev väldigt inspirerad och sugen nu när jag var nere i Malmö.

Jag vill verkligen ta och tattuera mig, har dragit på det i evigheters evigheter känns det som. Visserligen beror väl det på ekonomi och att jag inte har en aning om vart jag vill ha dem.

Först så har vi ju denna som min underbara kusin Ann gjort till mig. Jag älskar enhörningar ( har iiiiingen aning om varför dock ). Funderar på om man ska ha den på axeln, eller har ni något förslag?

 

Sedan har vi ju denna som jag gjort själv. Gillar kontrasten med en söt My Little Pony som zombie, sedan så som de flesta vet älskar jag ju zombier ( spel och filmer iaf ). Även denna har jag svårt att komma på vart jag vill ha, kanske på vaden eller överarmen. Några idéer gott folk?



Efter denna så har jag ju länge pratat om att jag skulle vilja göra någon form av fransk lilja. Jag vet inte varför men har haft den tanken i ett X antal år nu och den har inte släppt. Mest är det väl för att jag tycker dom är himla fina. Den hade jag tänkt på vardera handled, men jag är inte helt säker.. Vad tror ni?


Det fanns ju bättre bilder men det är denna formen på den som jag skulle vilja ha.

Sedan finns det ju mer jag skulle vilja tattuera in oxå såklart men inget som jag känner mig riktigt bestämd med, så det får man väl se vad som händer med. Men någon av dem jag visat ska jag tametusan ta och göra här framöver.

Borde ta reda på priser och försöka boka en tid så det blir av.




Kommentarer
Postat av: Rävfan

Ett tips är att inte låta priset styra så mycket, bättre att göra en "dyr" bra tatuering än en billig sämre. Förhoppningsvis så kommer du ha den livet ut (även om man kan göra cover ups som jag gjorde nu).

2010-04-23 @ 16:08:22
URL: http://fuchs.blogg.se/
Postat av: Evelina

Räven:

ja nej det är så sant det, kommer nog vara rätt petig med vem som gör den. Som du säger så ska den ju förhoppningsvis vara med en hela livet.

Vilken var det du gjorde över?

2010-04-23 @ 16:58:23
URL: http://lifeofeve.blogg.se/
Postat av: Rävfan

Räven på höger armen, dags att göra sig av med honom (för han var ganska ful om sanningen ska fram :P).

2010-04-25 @ 15:53:08
URL: http://fuchs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0