Feel the same

Nyvaken och fundersam är min nuvarande status.

Är inte helt hundra på vad jag faktiskt vill känner jag, okej en del saker råder det ingen tvivel på medan andra kan jag inte fatta något beslut alls. Men det löser sig eller som Joppe brukar säga, Time will tell.



Något jag vet att jag vill är iaf att åka ner till Malmö, både saknar staden och längtar dit. Eller staden, det är väl mest syrran jag längtar efter i ärlighetensnamn. Har haft förbannat roligt tillsammans med henne de senaste gångerna jag varit ner. Okej, lite förtjust i staden är jag ju utan tvekan.

Sedan finns det ju lite som jag tänker på som ett fåtal personer känner till och så kommer det förbli ett tag till, det är inte många som jag är speciellt intresserad att prata om det med.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0