just got to let it go

Ser faktiskt framemot denna helgen som kommer.

Per ska åka med sin far till Göteborg har jag för mig att det var så jag blir ensam, det är ju inte att jag blir ensam som ska bli skönt och heller inte det att slippa Per så att säga. Nej det ska bara bli lite gött att få testa på att faktiskt bo själv, även om det bara är för över en natt egentligen så är det ju iaf ett litet test.

För förr eller senare så kommer vi ju skaffa något eget. Dock vet vi inte när och det är ju inte så att vi stressar på den fronten, ingen av oss mår ju dåligt av den nuvarande lösningen.



Sen vart det blir får framtiden visa helt enkelt. Dock skulle jag ha väldigt svårt med att lämna Karlstad om jag ska vara ärlig, inte för staden i sig eller så utan för alla vänner. Men kan ju i ärlighetensnamn säga att jag helt klart ändå varit lite sugen på Malmö.

Det tåls ju att tänka på iaf.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0