Stand together

Vill väl egentligen få det sagt att även om jag känner mig lite deppig över det med känslorna så känns det av någon anledning fortfarande väldigt bra, jag är på rätt bra humör ändå.

Vad nu detta kan bero på är jag inte riktigt säker på, om det har att göra med att en hel del andra saker löst sig vet jag inte, men det är troligast.

Peter har verkligen inspirerat mig till att ta tag i saker och ting. Jag vill och jag ska verkligen försöka att komma igång med studion ordentligt nu. Okej, jag har sagt det väldigt länge men tidigare har det oxå varit väldigt mycket som varit ivägen och som jag varit tvungen att sitta och vänta på men inte nu, nu jäklar ska jag ta och göra det.



Sen hur det kommer gå återstår ju att se men det är förhoppningsvis värt risken.

Utöver funderingarna och planerandet kring företaget så har det varit att umgås en hel del med vänner och även blivit en del fotande. Vilket alltid är riktigt roligt, passar på lite extra nu när studion är uppe.




Kommentarer
Postat av: Angelika

en fråga, vad tar du för fotografering, Helen hade fått erbjudande av en fotograf från Göteborg, hon funderade på att ta kort på henne och wilma, blev lite sugen oxå att ta på mig och max o tea, är du intresserad av att ta bilder på oss alla. Vi vill jätte gärna. kramizar

2010-08-25 @ 21:49:13
URL: http://maximusochanthea.blogg.se/
Postat av: Evelina

Angelika:

Oj ja jag fotar er jätte gärna. Skulle vara himla roligt.

Vad jag tar ja.. Beror på hur pass med bilder du är ute efter och så visserligen. Men har brukat ta 500 kronor för att fota och då brukar det bli minst 100 bilder, som jag ger dig på en skiva i lite mindre format och så får du välja ut 2 - 3 bilder som jag fixar till och du får i större format. Hur låter det? :)

Kramar

2010-08-31 @ 10:14:33
URL: http://lifeofeve.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0