Will hunt you down

Återigen känner jag av biverkningar utav Stratteran, men dom går över och blir mindre och mindre igen så det är bara att stå ut.

Vill bara sätta mig i bilen och ut och köra lite. Inte för att jag är nedstämd eller så utan för att jag tycker väldigt mycket om att köra ibland. Få sitta där ensam och njuta av musiken och naturen längs vägen. De 60 milen från Sundsvall var jobbiga eftersom jag blev trött men annars så mådde jag fruktansvärt gott.

Lite sugen är jag ju på att testa att köra ner till Malmö, dock vägrar jag köra in i den staden. Men skulle ju vara rätt gött ändå att kunna anpassa hemfärden efter en själv. Men blir det att åka ner så lär det nog antagligen bli med tåg, men då kan jag ju egentligen passa på att stanna till i Gbg och hälsa på lite.



Annars var ju vägen mot Jönköping himla mysig att köra, bortsett från det att jag råkade köra på ett djur. Flera gånger när jag satt mig i bilen har jag verkligen kännt för att skita i att köra dit jag varit på väg egentligen och bara satt av mot väg 25 i södergående riktning. Vill väldigt gärna köra till Jönköping igen..

Ska ta och sätta mig och fixa med en massa bilder nu tänkte jag, har ju en del som jag ska få klara. Vilket påminner mig lite om min fotostudio, borde ta och dra fram alla papper jag har sedan tidigare som jag skrivit om den och se om det finns något man kan använda sig av eller om jag ska göra om allting. Men jag måste säga att jag verkligen ser framemot att faktiskt få dra igång äntligen. Har ju väntat tillräckligt länge och bestämde mig i våras att denna hösten så är det slutväntat. Sedan att Peter drog igång gav mig väldigt mycket inspiration att komma igång.

Känner en glöd inom mig som ger mig hopp..




Kommentarer
Postat av: Anna Friberg

hej vännen! Jag undrar om det finns möjlighet att du gör nån fin "magbild" i svartvitt till mig?? Hur lång tid tar det tror du innan jag får bilderna? Håller ju på att fixa ett album, vore så skoj att sätta in bilderna snart!!! Kramisar

2010-08-26 @ 19:36:02
Postat av: Evelina

Anna:

Hej tösen.

Jo men absolut finns den möjligheten. Går att göra ganska så snabbt det egentligen. Kramar

2010-08-31 @ 10:22:05
URL: http://lifeofeve.blogg.se/
Postat av: Anna

Tihi, vore riktigt najs om du kunde fixa det till mej/oss <3 När finns det möjlighet att få bilderna klara å redigerade? Kram

2010-08-31 @ 22:31:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0