With a note

Grubblar återigen över känslor och ting runtomkring detta mycket stora och svåra ämne.

Jag kan bekänna så mycket att det har börjat bli lite för min del och att jag faktiskt har fattat lite tycke så att säga. Tänker dock inte berätta något mer om detta just nu, lär antagligen inte bli mer ändå så..

Min första tanke när Per och jag gick isär var dock egentligen att jag skulle vara singel ett tag, men känslor är ju inget man styr över och det är ändå något som för mig är väldigt viktigt att lyssna till. Som jag sagt förr så chansar jag hellre och blir sårad än att kanske missa något som skulle kunna bli helt fantastiskt.



Det märks väl vart man hamnar med det känslomässiga. Finns väl en risk att jag går ner mig lite igen, men det går väl över även det.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0