I will be there

Nu är det verkligen inte långt kvar tills att det är jul.

Måste erkänna att jag börjar oroa mig allt med för att åka upp med tåg faktiskt och jag undrar lite om mor tog så det går att boka om eller avboka helt. Inte att jag tänker hoppa över att åka tåg upp men det finns ju andra alternativ, varav ett är att faktiskt köra upp. Något jag inte är helt sugen på att göra själv dock, iaf inte på vintern. Under tiden det var sommar var det ju inte så farligt att köra de 60 milen på egen hand i ett sträck men på vintern när det hinner bli mörkt snabbt och är halt och jäkligt, nej det lockar inte. Fast det är ju klart att det skulle medföra viss frihet oxå.

Till helgen så ska jag fota lilla Angelina i en så sjukt söt klänning, hon kommer vara galet gullig. Så det ser jag verkligen framemot.

Sen nästa vecka så blir det lite att  göra inför att jag ska åka uppöver.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0