Vinterbeklädnad

Nu känns det iaf att det äntligen är vinter.

Älskar att ligga i sängen och kika ut på träden i skogen utanför sovrummet, träden är klädda i ett lager med snö och är alldeles vita. Tycker det är så otroligt vackert.

Behöver verkligen göra en prislista över mitt fotograferande känner jag så man inte står där som ett litet fån när folk frågar. Känns som det börjar ändå bli så pass ofta att det är lite pinsamt och jag faktiskt missar jobbmöjligheter i ooch med det.. men det är så fruktansvärt svårt att fastställa priserna tycker jag.

Jag har gjort tabben igen som det känns som jag gör lite titt som tätt och det är att sitta och kolla på skor och kläder, självklart finner jag ju inte bara ett par jag vill ha utan ett X antal stycken. Några är ju de som jag hade beställt tidigare i våras men blev tvungen att avbeställa och sen är det ju klart att man finner lite nytt.



Fann en oerhört snygg vinterkappa denna gången oxå..

Man kan ju alltid drömma, nångång kanske det blir av. Men drömma funkar bra det med men ett par av skor ska jag iaf skaffa mig inom en snar framtid, när jag har råd..




Kommentarer
Postat av: Rävfan

http://www.sfoto.se/sites/default/files/prisguide_2010.pdf



En spark i rätt riktning :)

2010-12-13 @ 14:50:29
Postat av: Evelina

Räven:

Tack så mycket Joppe, go du är. :) Det är den där listan jag brukar sitta och spana lite på. :)

2010-12-13 @ 17:01:17
URL: http://lifeofeve.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0