Time goes by

Ska äntligen få börja träna igen, jag har saknat det så otroligt mycket.

Blir Sats även denna gången, dock köper jag ett 1års kort på en gång så vi slipper månadsbetala ( inte överdrivet förtjust i autogiro ). Anna ska hjälpa mig så detta kommer bli skit bra.
Det kommer som det ser ut nu att börja med en gång i veckan för min del men förhoppningsvis så blir det mer efter ett litet tag.

Känner även att jag faktiskt börjar få inspirationen i mitt fotograferande tillbaka och känner mig positiv till det, har som mål att bli bättre på ljussättningar. Det känns iaf jäkligt bra att börja känna detta igen.

Har även som mål att jag ska bli bättre på att få till ögonen snyggt när jag retuscherar, jag vet precis hur jag vill få till dem.

Har även funderingar på att jobba lite mer ute utan blixtar men med reflexskärmarna som hjälp. Dock är dom lite krångliga att hålla i själv samtidigt som man ska fota, speciellt när det blåser ut.

Nu ska jag ta och göra mig lite iordning för att åka iväg på möte.




Kommentarer
Postat av: kaka

Var har du köpt dina reflexskärmar? VIlekn strlk är de och vad kostade de? Har kollat på .. mja vad heter det nu... tvspel ngt!

2010-02-05 @ 22:09:16
URL: http://simkaka.blogg.se/
Postat av: Evelina

Kaka:

Den stora fick jag med när jag köpte studioutrusningen och den lilla har jag köpt via www.inet.se som är riktigt billiga och bra. Oj ja storlek harj ag inte riktigt lagt på minnet. Men jag kommer ihåg att den lilla kostade ungefär 250 - 300 kronor.

2010-02-09 @ 12:45:15
URL: http://lifeofeve.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0