But I lost it some how..

Veckan har börjat ganska bra trotts allt.

Igår var vi iväg med Loke på rehab där han som vanligt fick simma och stå på vibrationsbrädan. Han gör mer och mer framsteg, vilket är skönt att höra. Efter att vi varit där passade vi på att dra till IcaMaxi. Jag stannande kvar i bilen med Loke som fick ha min jacka på sig eftersom han var lite blöt i pälsen fortfarande och jag ville inte att han skulle bli kall.

När vi kom hem så tog vi det lite lungt ett tag innan Per skulle iväg till jobbet. Resten av dagen spenderade jag och hundarna till stor del sovandes. Blev lite masage och ståträning mellan varven men vi sov mest, det berodde nog på att Ymer nästan inte låtit någon sova kvällen innan.

Idag började jag dagen med att åka med Anna till SATS och träna lite. Var himla skönt att starta dagen med faktiskt, man vaknar till och får ltie mer energi. Är lite besviken över att jag dock inte fått någon direkt träningsvärk och känns inte som jag kommer få det nu heller. Blir mer träning på fredag hade vi tänkt oss.

Väl hemma visade Per mig lite han hade hittat på internet som vi funderar på här framöver. Dock var han tvungen att gå till jobbet en stund efter det så nu sitter jag här hemma och ska strax ge hundarna lite mat.

Det enda som är lite jobbigt är att hundarna gillar inte riktigt när jag går iväg, speciellt inte Ymer. Dom är ju så vana att jag är hemma och Per får det väldigt jobbigt med dom i och med detta. Men jag hoppas dom vänjer sig snart.

Vad det blir senare idag vet jag inte riktigt, men lär väl bli en slapp dag som vanligt skulle jag tro.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0